Tof dat je ons gevonden hebt!

Of wordt tof niet meer gebruikt?? Heel nice…kan wel volgens mij…al moesten we het even opzoeken:) Communicatie kan per generatie nogal verschillen. En al mogen we ons als millennials (net 35+) allang geen jongeren meer noemen, we denken ons nog wel enigszins in jullie in te kunnen leven. Maar hoe denk je dat de gemiddelde babyboomer bij een MKB bedrijf zich voelt? Ga er maar aan staan als je met jongeren wil communiceren en je weet net dat er zoiets is als TikTok of dat video misschien wel een handige vorm van communicatie is. Er zijn nogal wat bedrijven en organisaties die in het communiceren met jongeren de plank dan ook nogal misslaan.

Tijd om hier verandering in te aan brengen! We slaan een brug tussen MKB’ers die nog teveel leunen op traditionele marketing & communicatie aan de ene kant, en Generatie Z als digital natives. Denk bijvoorbeeld aan de gezondheidszorg die staat te springen om (jonge) mensen maar ze niet weet te bereiken. Of retailers in de winkelstraat die het contact met jongeren lijken te zijn verloren. Tijd voor onze Gen Z experts om het MKB te hulp te schieten!

 

We need you!

Dus..wil jij op basis van flexibele inzet en prima uurloon (afhankelijk van je expertise uiteraard) aan de slag voor mooie opdrachtgevers? In te delen in je eigen tijd, naast een druk leven vol met studie/bijbaan etc. Geef hieronder naast je naam/contactinfo aan wat je expertise is en waarom je graag aan de slag wil voor ons. En geef onder het kopje ‘onderbouwing expertise’ kort aan hoe je deze expertise hebt opgebouwd (is je expertise bijv het maken van video’s: geef aan wat je hier in het gedaan hebt. Bijv als bijbaan of side-hustle voor vrienden & bekenden). Vul de velden vooral kort en krachtig in, daar houden we van:)

Uiteindelijk willen we onze opdrachtgevers een compleet pakket willen aanbieden. Dus denk aan social media, video, content..het hele rataplan. Maar in het begin zal de focus vooral op social media liggen. In onze ervaring worstelen bedrijven hier het meeste mee in het bereiken van jongeren en kunnen ze hier dus onze hulp bij gebruiken! Het gaat met name om de kanalen Instagram, TikTok, Snapchat, Whatsapp en YouTube. Gevolgd door Linkedin, Pinterest en Twitter. Jouw expertise op 1 van deze kanalen is voor ons dus het meest interessant!

Wij verzamelen alle reacties die binnen komen en gaan in juni aan de slag met intakes. Dan kun je dus een reactie van ons verwachten. Talk soon! Ken je trouwens iemand die perfect in ons profiel past? Stuur dit formulier dan even door!

 

Note: Luie Donder is net een paar maanden onderweg. Gestart vanuit het enthousiasme van een paar 30+’ers (ok…35+:)) die gezamenlijk al wat jaren marketing expertise hebben opgebouwd. We zijn nu de pool van experts aan het opbouwen zijn en in gesprek zijn met de eerste opdrachtgevers. Ons doel: na de zomer MKB’ers en experts te matchen & de eerste opdrachtgevers te helpen

Note2: we zijn zo nieuw als Luie Donder dat we nog niet eens een eigen website hebben…vandaar dat we dit contactformulier op de site van 1 van onze ondernemingen hebben gezet. Enne de naam Luie Donder…Generatie Z zou lui en veeleisend zijn. Gelukkig geloven wij juist in de kwaliteiten van Gen Z. Juist omdat het bedrijfsleven hier keihard behoefte aan heeft.