Ha MKB Ondernemer! Mooi dat je ons gevonden hebt!

Of zoals een Gen Z’er zou zeggen: heel nice! Dit moesten wij als Millennials ook even opzoeken:) Communicatie kan per generatie nogal verschillen. En juist de nieuwste generaties, Generatie Z, is ongrijpbaar. Als digital natives geboren met een smart phone in de hand lijken ze lui (als een geuzennaam zelfs onze bedrijfsnaam) en veeleisend aan de ene kant. Maar ook mondig en ondernemend. En juist deze generatie neemt de komende jaren zowel de arbeidsmarkt als de consumentenmarkt over. En we zien dat nogal wat MKB’ers een uitdaging hebben in het effectief bereiken van Gen Z. Tijd om hier verandering in te brengen!

Luie Donder

Ons nieuwe creatieve bureau (zo nieuw dat we nog werken aan een eigen website) slaat een brug tussen MBK’ers en jongeren. Als Millennials (rond de 35) zien we dat MKB’ers moeite hebben met het bereiken van jongeren. Een deel vaart nog op traditionele marketing en een deel heeft voor het idee wel een Insta account of doet iets op TikTok, maar of dit echt zoden aan de dijk zet..

Generatie Z lijkt immuun voor traditionele manieren van marketing en communicatie. Dus als je als MKB’er deze doelgroep wil bereiken, bijvoorbeeld als klant of toekomstig medewerker, moet het echt anders. Ons doel: MKB’ers helpen de nieuwste generaties efffectief te bereiken. Hoe? Daar de kracht van jongeren zelf te gebruiken, want wie heeft er meer expertise van nieuwe media dan Gen Z zelf?!

Hoe gaan we te werk?

We hebben een pool van Gen Z experts op allerlei gebieden van nieuwe media. Van jongeren die alles weten van TikTok, video of het inzetten van influencers. Specialisten die goed zijn in contentcreatie, storytelling en visuele uitingen.

Maar het is wel zaak deze superkrachten gericht in te zetten. Hier zit onze meerwaarde. Met onze ervaring in marketing en communicatie werken we vanuit jouw vraag en stellen we een maatwerk oplossing samen. Stap 1 is altijd een strategische sessie. Juist om niet zomaar in het wildeweg te gaan posten maar vanuit een gedegen plan te werk te gaan en van hieruit gericht specialisten uit onze pool in te zetten. En door goed te luisteren zorgen we ervoor dat onze experts altijd werken vanuit de klantvraag en kerngedachte van jouw organisatie. Wij zorgen ervoor dat de output aanslaat bij jongeren maar ook zeker het verhaal van jouw organisatie vertelt!

 

Even samenvatten

Dus…probeer je als MKB’ers jongeren te bereiken maar wil dit nog niet echt goed lukken? Laat ons je helpen!

Onze voordelen op een rij?

  • Geen duur marketingbureau maar alleen betalen voor de expertises die je echt gebruikt
  • Voor en door Gen Z’ers
  • Strategische en gerichte aanpak vanuit onze eigen Marcom ervaring. We slaan als Millennials een brug tussen jouw onderneming en jongeren.